zondag 18 mei 2008

slapen?

Zoals deze week alle vele dagen een nacht feestje. soms met mezelf en soms met debbie.
Je zou haast zeggen dat ik alvast aan het oefenen bent voor srap a ganza. Nou dat is niet zo al heeft het daar wel gedeeltelijk mee te maken. Ik doe namelijk weer eens met een swap.
Ik vindt het heerlijk maar ja, wanneer leer ik eht nu eens... het kan ook echt wat makkelijker hoor Eline. Ik heb namelijk bedacht omdat me engels niet zo goed is om me journal te verstoppen in een pocket. Dit betekent dus. pagina's op maat maken vouwen. eerste strookje erop plakken, pocket dicht plakken. tweede stukje papier erop. tekst printen op label maken, foto printen die erop plakken, bloemen maken voor label uittrekken, titel stempelen en dan ben ik klaar. EUhm ja..... maar ik vergeet er geloof ik bij te zeggen dat dit 30x moet. Ja je hoort het goed 30 keer. nou sinds afgelopen nacht is de basis klaar nu teksten en foto. alleen ik heb me pagina een half cm te kort. en hier kwam ik vannacht pus achter. hoe ga ik dit dan weer oplossen?? denk maar niet denk dat ik het maar laat zitten. ok nu alleen nog een naam badge en planner. en dan me verplichte foto's uitprinten en me kostuum maken en dan ben ik klaar.
O ik moet ook tussen door nog ff een 25 knikkerzakken naaien en een kinderfeestje organiseren. Piet is namelijk jarig geweest. oef... wanneer worden de weken langer???
Dus Debbie bedankt voor de gezeligheid maar ben bang dat er nog wat gaan volgen hahahha

Geen opmerkingen: