dinsdag 27 januari 2009

Soms zit het mee en soms zit het tegen....

De laatste tijd heb ik toch weinig zin om te scrappen of wat te doen. is wel balen maar ja soms is het neit anders. Nog steeds zijn de kids elke keer ziek en dat gebruikt toch wel een hoop van me energie. Gelukkig wel de tijd kunnen opbrengen om mee te doen bij scrappies aan een wedstrijd en.. ik ben tweede geworden super he!!. Dat zet me toch wel weer aan het denken om te gaan bloggen en te scrappen. In me hoofd maalt en heel erg omdat ik toch graag workshops wil geven en crop avonden. Dus als je op een donderdagavond niks te doen heb.... kom gezellig croppen. En de workshops.. ben bezig met me sterboek uit te werken en er komt een canvas.. dus plannen genoeg. Nu nog wat tijd om alles te regelen.
Verder wil ik een hoop werk gaan neerzetten wat ik de laatste tijd heb gemaakt. lijkt me toch wel erg leuk.
dus hou me in de gaten!!!!!!!!

Geen opmerkingen: